Konrad Skolimowski, znany jako Skolim, postanowił spróbować sił poza sceną muzyczną. Artysta otworzył właśnie swoją pierwszą stację paliw w Czeremsze – niewielkiej miejscowości w województwie podlaskim. Choć oficjalne otwarcie zaplanowano na początek listopada, kierowcy już mogą tankować, a ceny mówią jedno: będzie o niej głośno.
Na tablicy cenowej widnieje 5,39 zł za litr benzyny i diesla oraz 2,52 zł za LPG. To poziom zdecydowanie niższy od średnich krajowych, które – według danych e-petrol.pl z 22 października – wynosiły 5,84 zł za benzynę, 5,95 zł za olej napędowy i 2,59 zł za autogaz. Skolim zachęca nawet fanów, by donosili mu o tańszym paliwie.
„Jeśli znajdziecie stację z lepszą ceną, napiszcie do mnie” – zaapelował na Instagramie.
Różowa stacja Skolima przyciąga wzrok
Nowy biznes Skolima to nie tylko niskie ceny, ale też oryginalny wygląd. Stacja będzie cała w różowym kolorze, a nocą rozświetlą ją lampy LED, przez co wyglądać będzie bardziej jak plan teledysku niż zwykła stacja benzynowa. Można tam będzie nie tylko zatankować, ale też kupić podstawowe produkty, coś zjeść i nabyć gadżety z logo artysty. Internauci już żartują, że to „najbardziej instagramowa stacja w Polsce”.
Nie wiadomo jeszcze, czy Skolim planuje otworzyć więcej takich punktów w kraju. Niewykluczone jednak, że różowe dystrybutory z jego pseudonimem pojawią się w przyszłości także w innych regionach.
Ile trzeba przejechać, żeby zatankować u Skolima?
Czeremcha to niewielka miejscowość przy granicy z Białorusią. Dla mieszkańców Podlasia – zwłaszcza Białegostoku – to rzut beretem, ale dla reszty Polski już prawdziwa wyprawa. Sprawdziliśmy, ile kilometrów trzeba pokonać, by zatankować na różowej stacji Skolima:
- z Białegostoku – 77 km
- z Warszawy – 196 km
- z Lublina – 195 km
- z Rzeszowa – 360 km
- z Krakowa – 475 km
- z Gdańska – 447 km
- z Poznania – 500 km
- z Wrocławia – 537 km
- z Gorzowa Wielkopolskiego – 654 km
- ze Szczecina – aż 750 km
Promocja, PR czy nowy kierunek w karierze?
Otwarcie stacji paliw przez muzyka to wydarzenie, które idealnie wpisuje się w trend celebrytów inwestujących w biznes. Jednak w przypadku Skolima trudno mówić tylko o marketingu – projekt wygląda na dopracowany, a ceny faktycznie robią wrażenie. Być może artysta właśnie stworzył pierwszy w Polsce przykład połączenia muzycznego stylu z biznesową odwagą.

Komentarze (0)