Volkswagen wprowadza nowe wersje swojego zaawansowanego modelu elektrycznego ID.7, oferując imponujące zasięgi przekraczające 700 km. Nowe odmiany, GTX oraz Pro S, mają przyciągnąć jeszcze większą uwagę do tego modelu, pokazując potencjał producenta w zakresie technologii i innowacji.
Volkswagen ogłosił rozszerzenie gamy modelu ID.7 o cztery nowe wersje: GTX, GTX Tourer, Pro S oraz Tourer Pro S. Wersje GTX i GTX Tourer wyróżniają się napędem na cztery koła, co zapewnia lepszą przyczepność i stabilność, zwłaszcza w trudnych warunkach drogowych. Te odmiany są wyposażone w dwa silniki elektryczne, które razem generują imponującą moc 340 KM, co przekłada się na dynamiczne osiągi i znakomite wrażenia z jazdy. Dzięki temu, kierowcy mogą cieszyć się nie tylko większą mocą, ale również lepszym prowadzeniem i pewnością na drodze.
Z kolei odmiany Pro S oraz Tourer Pro S, mimo braku napędu 4×4, oferują równie solidne osiągi. W tych wersjach moc jest przekazywana na tylne koła za pośrednictwem jednego silnika elektrycznego, który generuje 286 KM. Chociaż nie posiadają napędu na cztery koła, to dzięki odpowiedniej konfiguracji, wciąż zapewniają znakomitą dynamikę jazdy i doskonałe przyspieszenie. Volkswagen zadbał, aby te odmiany również spełniały wysokie standardy pod względem osiągów, oferując kierowcom znakomitą równowagę między mocą, a efektywnością energetyczną.
Imponujący zasięg i wydajność
Wszystkie cztery nowe wersje Volkswagena ID.7 zostały wyposażone w akumulator o pojemności 86 kWh netto, co stanowi znaczną poprawę w porównaniu do dotychczasowej wersji Pro, która miała akumulator o pojemności 77 kWh. Ta większa pojemność akumulatora przekłada się na dłuższy zasięg jazdy, co jest istotnym atutem dla potencjalnych nabywców samochodów elektrycznych. Dzięki temu ID.7 Pro S w wersji fastback może pochwalić się imponującym zasięgiem do 709 km według standardu WLTP, co czyni go jednym z liderów na rynku pod względem zasięgu. Wersja kombi, czyli Tourer Pro S, osiąga równie imponujący zasięg do 690 km, oferując przy tym dodatkową przestrzeń i wszechstronność.
Mimo że wersje GTX oferują nieco mniej imponujący zasięg wynoszący 595 km, nadal zapewniają solidne osiągi, które mogą przyciągnąć entuzjastów dynamicznej jazdy. Dzięki dwóm silnikom elektrycznym i napędowi na cztery koła, te wersje oferują wyjątkową moc i przyczepność, co sprawia, że są idealne dla kierowców szukających bardziej sportowych wrażeń. Połączenie zaawansowanej technologii akumulatorowej z dynamicznymi osiągami sprawia, że nowe wersje ID.7 są konkurencyjne na rynku i mogą spełnić oczekiwania szerokiego spektrum klientów, od tych szukających maksymalnego zasięgu po tych, którzy cenią sobie sportową dynamikę jazdy.
Volkswagen ID.7 może być ładowany na stacjach szybkiego ładowania DC z mocą do 200 kW, co pozwala naładować akumulator od 10 do 80 proc. w zaledwie 26 minut, co jest znacznym udogodnieniem dla użytkowników.
Tanio nie będzie
Nowe wersje ID.7 nie należą do najtańszych, ale oferują bogate wyposażenie w standardzie. ID.7 Pro S kosztuje 279 590 zł, a wersja kombi jest dostępna od 283 590 zł. Ceny wersji GTX przekraczają już 300 tys. zł, wynosząc 310 290 zł dla fastbacka oraz 314 290 zł za kombi.
Wersje GTX wyróżniają się nie tylko osiągami, ale także wyjątkowym wyglądem, z charakterystycznymi 20-calowymi felgami aluminiowymi Skagen oraz matrycowymi reflektorami LED IQ.Light. Wnętrze zawiera podgrzewane fotele z czerwonymi kontrastowymi przeszyciami i perforowanymi napisami GTX na oparciach, a także wielofunkcyjną kierownicę z czerwonymi wstawkami.
Dla najbardziej wymagających klientów dostępna jest wersja Special Edition, która oferuje szereg luksusowych dodatków. Wersje Pro S oraz Pro wyposażone są w metalizowany lakier, podgrzewane przednie fotele i kierownicę, podgrzewaną przednią szybę, trzystrefową klimatyzację, nawigację i fotele ergoActive z masażem. Wersje GTX w połączeniu z wyposażeniem Special Edition oferują dodatkowo podgrzewane fotele z tyłu, wentylowane i podgrzewane fotele z przodu, system audio Harman/Kardon, adaptacyjne zawieszenie DCC oraz dźwiękoszczelne szyby boczne.
Komentarze (0)