W mediach społecznościowych z łatwością możemy natknąć się na różnorodne trendy. Niestety, nie zawsze są one wyrazem inteligencji czy twórczego podejścia. Ostatnio do Polski zawitał trend znany jako "crawly", a jego konsekwencje mogą być bardziej poważne, niż nam się wydaje.
Odszedł Łukasz Motyka, twórca internetowy lepiej znany jako Łukasz Demon. W świecie mediów społecznościowych zajmował się recenzowaniem pikantnych potraw i miał wystąpić w przyszłym roku na gali Fame MMA.
Kampanie wyborcze do tej pory kojarzyły się głównie ze spotami telewizyjnymi albo billboardami i rozklejanymi plakatami z wizerunkami polityków. Jednak w ostatnich kilku latach internet i social media drastycznie zmieniły krajobraz polityki i dziś duża część kampanii toczy się właśnie w sieci. Partie nawiązują współpracę z influencerami, a politycy chętnie publikują memy i krótkie wideo albo wchodzą w bezpośrednie polemiki z użytkownikami, walcząc o głosy młodych wyborców. – Wygra ten, kto będzie się lepiej posługiwać mediami społecznościowymi, krótkimi formami wideo, bazami sympatyków i narzędziami analitycznymi – uważa Mateusz Sabat, prezes zarządu Big Data 4 Leaders.